CLOSE UP

2013-09-18 @ 10:11:34


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dinabilder. Blir bara bättre o bättre, fårman fråga hur du redigerar dem?

Svar: Tack! Har ett nytt objektiv. tror det för en del! Jag har kollat lite turtorials på youtube haha. Använder photoshop! Men kolla youtube det är omöjligt att förklara!
mswestin

2013-09-18 @ 12:55:04
Postat av: Jennifer

Hej!! Tänkte bara fråga om du fortfarande att egna kläder och tycker de är kul? Du har inspirerat mig så mycket, har alltid tyckt de är kul att sy kläder, men efter i visat bilder och berättat om "syskolan" har jag faktiskt börjat i en textilinriktad skola, och tycker de är såå kul! Undrar också om du har några tips de här med sy egna kläder, tex ett speciellt mönster som är jätte bra eller något liknande! Kram

Svar: Hej! Gud vad roligt att höra! Visst är det roligt!! Jag har inte sytt så mycket efteråt tyvärr. Jag tycker inte att jag är så duktig faktiskt! Men mönster på liv utan insnitt samt ett herr skjortmönster i din strl skulle jag rekommendera att du gör för dom har jag använt massor! :) lyckatill!
mswestin

2013-09-18 @ 15:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0