UTSPRINGET

2011-05-26 @ 10:17:00

Tjafan! Igår blev det lite shopping åt love och sedan middag på drottninghof, väldigt gott faktiskt! Och väldigt mysigt ställe också! Fan att jag inte knäppte några kort. Blev sådär proppmätt så jag knappt orkade äta chips och popcorn men vi köpte det ändå. Juste, filmen va skitbra! Dock lite för lik ettan men se den. Vill inte avslöja mer men den va asbra!
Såg två bloggerskor vars bloggar jag läser..tkr det är askul att se hur dom ser ut i verkligheten, eller inte kul men spännande. Nefan inte spännande heller men ni kanske hajjar!
Nu ska jag iaf till min gamla skola Tibble gymnasium för 3orna springer ut nu vid ett så jag måste kolla! Hörs efter det en snabbis!
Tischa Ginatricot Hoodie HM Shorts Gjort själv Skor Monki (bytte till mina låga röda converse)

Kommentarer
Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

ja dude jag vet exakt vad du menar med bloggarna! :) kul o se hur de är i verkligheten :) haha

2011-05-26 @ 21:28:28
URL: http://aabber.blogg.se/
Postat av: jennifer

snygga shorts!!



vad tidigt dom slutar:o

2011-05-27 @ 16:08:18
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0