SMOKEY

2011-05-20 @ 10:19:00

Jag tycker inte att det är lika snyggt att sminka sig för mkt när man är brun så därför kommer ni inte få se skymten av min vanliga sotning på ett tag framöver, hoppas jag. Jag kommer köra på en mkt snällare sotning som på bilden ovan. Gillar det mycket mer. Fast personligen tycker jag den är svårare att göra även fast den är mkt mer simpel. Den är svår att få till bra.
Idag är jag lite extra glad för idag börjar datasnubbarna att flytta min blogg och beräknas vara klar i början av nästa vecka! Hoppas ni följer med mig! wiiiieeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Linny

har du mjukt hår eller grovt? :) tacksam för svar! ps. du har en grym blogg :)

2011-05-20 @ 17:18:35
Postat av: Wissal

Fin blogg du har tjejen!!! Tror att jag ska följa den, din blogg är otroligt bra med massor utav fina bilder! Keep going!

2011-05-20 @ 17:41:05
URL: http://wissal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0