SHORTS

2011-05-01 @ 19:35:00

Ja det har ju som ni märkt VARIT sjukt fint väder (svinkallt igår dock) så det är dags att skrota fram alla gamla shorts som har gömt sig längst in i garderoben under denna fruktandsvärt långa vintern..usch!! Detta är iaf mina favoriter! Nu är jag på jakt efter ett par svarta levis jeansshorts!
Jaa, igår var det valborg. Hade faktiskt rätt trevligt. Startade hos limpan med förkrök med några girls och sedan drog vi till william i näsbypark för att sedan ta caben till skarpäng och fest hos erne. Jag var inte speciellt full men ändå så är det saker jag inte kommer ihåg + att det känns som att jag var på den sista festen i typ max en timme fast jag var där i kanske 3! Well detta är inte intressant vad jag gjorde men jag hoppas ni hade en bra valborg iaf!
Imorse var jag svinbakis men vi drog och slickade i oss en varsin kebabtallrik. Så jävla bra bakismat.

Kommentarer
Postat av: fanny

hur matchar du de gröna shortsen? :) tack för en mycket mycket bra blogg!

2011-05-03 @ 16:11:30
URL: http://hejffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0