KUNGLIG KVÄLL

2011-05-07 @ 11:56:06

Helvete vad gårkvällen rockade. Jag måste erkänna att jag var sjukt otaggad från början och jag hade inte så höga förväntningar. Vi kom till Marie Laveau vid halv 10 typ för på eventet stod det att dom skulle spela kl 10 men det borde vi fattat att dom inte skulle. Vi väntade och väntade. Hittade några sköna grabbar eller dom hittade oss rättare sagt. Tiden gick lite fortare då och vi köpte oss några bärrtz. Hade egentligen tänkt köra nyktert för jag var dödstrött och mådde lite illa. Vi fick kompispris i baren, så jävla nice. Där stod även Oskar Linnros. Det kom fram en snubbe till honom och Oskar kan ju ha varit den drygaste människan. Både jag och Linnea ville bara slå honom, rakt av. Förövrigt så är han typ 10cm kortare än mig. I alla fall..Vid ett drog dom igång och jag har aldrig varit så taggad i mitt liv typ. Dom var grymma och vi stod längst fram nästan hela tiden. Hittade även en liten kant man kunde stå på så där stod vi över alla andra, 30cm från R&F. Jag och Rebecca körde veven samtidigt som vi höll varandra i handen. Det var fett. Dom var ju svintaggade också. Allt var galet. Dude'sen från deras djskola var ju där också och alla fick prova på att köra lite och dom var fan duktiga allihopa. Det var jävligt nice faktiskt. Jag har aldrig dansat/hoppat så mycket i hela mitt liv. Mitt hår var genomblött på rikitgt och hela jag va dyngsur. Utan att krydda så har jag aldrig varit så svettig. En av brudarna i djbåset uppmärksammade hur svettig jag var och ställde fläkten precis framför mig. Kan ha varit bland det skönaste ever.
Mitt linne var fortfrande helt blött när jag kom hem några timmar senare. Så det ska va, rakt av!
Kommer upp några videoklipp senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0