E LOUISE W

2011-05-05 @ 10:50:00

Godmorgon! wadduuuppp? Jag känner mig helt utslagen just nu. Trött som jagvetintevad. Ser ut som fan, har färgat ögonbrynen och färgen sitter kvar runt om. Hahahhah. Ni kan ju tänka er hur jag ser ut! Nu tänkte jag gå och sy lite på jackan även fast mamma inte är där. Hon åker jämt till stan när jag väl är hemma så jag hinner ju aldrig sy på den. Det är bara fodret som ska sys på sen är den klar! Men det är lite komplicerat. Mamma blir irriterad över att jag inte alltid fattar hur man ska göra? Hur kan hon förvänta sig det när jag bara gått syslöjd i skolan som alla andra. Hon lackar på riktigt också. "du är ju säääämst"!!! tack asså.
Förresten ser jag ut som en slickad katt på bilderna.

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha du verkar ha skönaste föräldrarna asså! men det var inte de jag ville säga utan jag undrar om inte du kan förklara hur du gjorde dom (sjuuuktjävlasnygga) shortsen med stars&stripes på?

Älskar din blogg, och går alltid in här för inspiration, som man verklgen får!

Kram!

2011-05-05 @ 12:36:16
Postat av: Anonym

Har du färgat ögonbrynen på salong eller själv? I så fall; vad använder du för märke? :)

2011-05-31 @ 10:53:48
Postat av: Ellen

själv :) jag använder depend tror jag den heter. finns på typ åhlens och hm skulle jag tro=)

2011-05-31 @ 15:21:36
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0