BUSY

2011-05-16 @ 16:19:57

Jag vet inte om jag sagt det men nu börjar jag känna mig jävligt rastlös på dagarna. Innan tyckte jag det var enbart skönt att vara hemma men nu känner jag ofta att jag inte har ett skit att göra.
Kom dock på att mamma köpte ett tyg till mig för kanske 4 år sen som vi skulle sy en vårjacka av. Nu kom jag på att jag ville sy en annan jacka så jag började imorse med att leta fram något med liknande modell och sen började jag göra ett mönster för mamma hinner inte hjälpa mig med denna. Har alltså fått klara mig HELT SJÄLV. Jättejobbigt med tanke på att ngn redan hade klippt i tyget (mamma men hon vägrar erkänna) så det räckte inte så jag har fått sätta på små snuttar vid ärmar och sådär. Aja. Nu är den nästan klar iaf. Måste köpa muddväv bara. Tror den kan bli rätt soft. Eller så blir den åt helvete. Återstår att se. Den ser dock helt sjuk ut på bilden. Så är inte fallet när den sitter på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0