ÅNGEST

2011-05-20 @ 18:33:00

Tjing tjong pling plong! Idag har jag bara softat i solen hela dagen. Så skönt. Så värt. Min 2 år yngre lillebror tog körkort idag så jag har rättt mycket ångesttttt kan jag säga. Fyfan. Mår psykiskt dåigt, rakt av.
Nu kommer snart min pojke och vi ska laga mat och mysa lite för imorn bitti ska jag stå i kiosken på båtklubben för annars måste man böta 500 spänn..ooh noo det funkar inte. Därifrån ska jag direkt på gnagetmatch och sen direkt efter det blir det utgång satteeeeeeeeehhh...ni hajjar väl att jag inte kommer hinna blogga så mkt imorn. Ska försöka fixa några tidsinställda inlägg..iaf två. Vad jag har på mig kommer ni att få se iaf!
Kjol Ginatricot Tischa Weekday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0