OUTFIT - 2 MAJ

2011-05-02 @ 14:52:00

Första bilden: Det är nu jag inser hur jag ser ut utan att göra en min=sur. Nu ska jag knata iväg till mickan men först ska jag till täbban och lämna tillbaka dom där "vita" byxorna nivet? Insåg rätt snabbt när jag skulle matcha dom till en vit tisha att dom faktiskt inte var vita utan puderrosa. Det funkar ju inte.
Har kommit på ett sätt att ta outfitbilder helt själv, äntligen! Pappas gamla stativ! Trodde det var trasigt men det funkar fan. Nice. Dock så blir det lite suddigt ibland med självutlösaren som ni ser på den nedre bilden men va fan. Finns ju alltid nåt att klaga på.
Apropå att klaga..Vad fan hände med vädret? Det är sjukt kallt ute.
Tröja HM
Byxor Bikbok
Skor Dr Martens
Väska LV
Hatt Bikbok
Jacka Fick av mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0