BOTTEN IS NÅDD

2011-03-15 @ 17:45:04

Jag är så sjukt trött fortfarande, la mig i sängen och somnade med en hoddie så det var ju lagom gosigt att vakna upp, måste ta en dusch. Jag är på dåligt humör och arg på mitt fula hår. Ni har väl också såna perioder? Då ni bara vill skjuta er själva. Jag känner så nu, fyfan vad jag är ful. Mitt hår kan verkligen skjuta sig. Usch. PUKE. Jag hatar att känna mig ful. Sjukt vad ytlig jag är..Kan någon ge mig självförtroende jag pallar inte det här. Det är ju så många som har enligt mig FÖR bra självförtroende. Dela med er.
Förresten skriv inte att jag ser bra ut vad ni än gör. Det är inte meningen. Det vill jag inte höra just nu heller. Även om ni i vanliga fall på så sätt gör min dag. Ni är fina. Men detta är inte en vanlig dag.
Behövde klaga lite, nu känns det bättre. Hej
Nej jag ångrade mig det känns fan inte bättre, jag behöver en kram. Depp-ellen.

Kommentarer
Postat av: hanna

här kommer en feting kram till dig tösen, är själv i en sån rutten ful period behöver fan en sån hel makeover typ haha, men allt ska ju kosta en förmögenhet.. kramkram

2011-03-15 @ 19:19:16
Postat av: evelina

Känner exakt samma just nu! Är inne i en riktig fulperiod.. Men du borde verkligen inte vara det, sjukt snygg är vad du är och jag älskar ditt hår! Färgade mitt hår rött för någon vecka sedan men det är redan borta och jag ska färga det så som du har! Apsnyggt ju :) Kram på dig

2011-03-15 @ 19:25:43
URL: http://brokenlove.blogg.se/
Postat av: fredrika

vill krama och pussa på dig hela tiden min lilla dagge!

2011-03-15 @ 20:51:20
Postat av: Ellen

åååh tråkigt att höra att ni också har en fulperiod..det verkar inte helt ovanligt!:O

tack, vad kul att du gillar det! Hoppas du blir nöjd då:)

BAMSEKRAM PÅ ER<3

och frepp, du är underbar! pussssssssssssssss

2011-03-16 @ 10:58:57
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: sanna

skulle fan offra mkt för att se ut som daaaaajjj

2011-03-16 @ 13:57:52
Postat av: Emmely L.Ø

Kan du lage en sminkevideo der du viser hvordan du tar på øyenskyggen?:) Det er veldig fint:)

2011-03-16 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0