TORSDAG

2011-03-10 @ 09:23:00

Godmorgon! Kul att jag måste inse att jag är sjuk IGEN. Hur länge har inte jag varit sjuk nu, fyfan vad jobbigt jag som vill träna. Finns ju ingenting att göra när man är sjuk liksom.
Kan inte sluta tänka på att ear cuffen jag satt aslänge och pillade med är borttappad på fyllan. Jag förlåter aldrig mig själv för det. Orkar inte göra en ny, har inte material. Kanske kirrar det i framtiden but still.
Vill ha ett par vita palladiums också, i strl 38. Köp det till mig tack.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är dessa leggingsen ifrån?

As bra blogg, och håret är jätte snyggt! vilken färg tog du i sist? Kan du inte ge lite tips på vart man kan köpa enkla earcuffs?

2011-03-13 @ 10:30:13
Postat av: Ellen

det är ett par byxor från hm, deras trendavdelning. jag har ingenaning vilken färg det var, det finns på bild i bloggen iaf. kolla marsarkivet.

jag har ingen aning om vart man köper earcuffs för jag har gjort mina själv:P

2011-03-13 @ 11:29:45
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0