TVÅ VANLIGA

2011-03-18 @ 10:37:00


Två hyffsat förekommande frågor är att folk vill se närmre bild på mina navelpiercingar och ni ser på första bilden.
Får även frågor om hur jag kan vara smal och vad jag äter. Det finns inga genvägar kan jag säga. Det gäller bara att äta rätt och träna mycket. Småät inte då blir man fet. Ät mycket som på bilden, detta var min lunch förra veckan. Det är ett berg av mat men bilden är inte rättvis. När jag tränade som mest åt jag det dubbla, minst, det kan jag garantera. Några av er kan intyga det vet jag. Äter man inte efter en träning så bryter kroppen ner muslklerna man just byggt upp och det är ju jävligt onödigt!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Har alltid velat ha två piercingar i naveln, precis som dig! Hur ont gör det där under?

2011-03-18 @ 14:31:20
URL: http://redfeathers.devote.se
Postat av: Hanna

du är så jävla cool :D ärligt är härligt

2011-03-18 @ 15:42:54
URL: http://hannaslivsstil.blogg.se/
Postat av: Empa

JAG INTYGAR!!

2011-03-19 @ 09:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0