TODAYS

2011-03-04 @ 17:13:39

Byxor HM trend
Tisha Ginatricot
Maxikofta aka mantel Ginatricot
Skinnjacka Vinyl
Halsduk gjort själv
Väska Alexander wang
Heeeeeeeeeeelvete vad det är kallt ute. Jag ångrade jättemycket att jag tog skinnjacka för jag kmr bli assjuk. Nu ska vi bara chilla och dricka te, sen kanske jag ska sola, vi får se (det är ett stort steg att ta för mig att gå till ett solarium) Sen ska vi krubba pizza och gå på modevisning. Kanske ska föra lite innan dess och gå all in och köra en utgång men vi vet inte än. Jag känner mig inte bra alls och dampe är bara sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var kan man köpa jackan? sååå fin

2011-03-06 @ 18:15:16
Postat av: Ellen

i växjö på ohlssons är den inköpt. Har ingen aning om vart den finns men den är av märket vinyl.

2011-03-06 @ 18:21:44
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0