LET IT GO

2011-03-17 @ 10:44:00

Mitt hår ser så himla olika ut i olika ljus, det är så jävla konstigt. Igår var jag nära på att gå och köpa hårfärg typ..okej nee men jag frågade va fan jag ska göra med håret för att få det mer rött och tydligen så måste jag bleka det för det kommer inte hjälpa så mycket att lägga i en röd ton igen eftersom håret redan är så mörkt.
Kollar jag framför spegeln hemma kan det se förjävligt ut, nästan så att tårarna börjar rinna och när jag var inne på gina igår så kollade jag i spegeln och sa till amadeus att "fan nu var det ju nice" för det vare. Perfekt. Kan det inte finnas ginaljus överallt bara så hade det varit lite enklare? Det blir otroligt dåligt på bild. Orättvist. Speciellt utan blixt. Ser inte alls så mörkt ut. Well, i-landsproblem I guess.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ser ju as as as fint ut på bilder iaf

2011-03-17 @ 12:12:37
Postat av: Moa

Ja, bleker du det och sen lägger i röd färg kommer det att bli mer rött. Jag var blond innan och la i rött och det blev väldigt rött. Dock tycker jag ditt hår ser jättefint ut på alla bilder! :)

2011-03-17 @ 14:28:16
URL: http://moahermansson.devote.se
Postat av: Anonym

Vart köpte du din fakepiercing ?

2011-03-17 @ 22:18:52
Postat av: Ellen

menar du min spik? :) i thailand..

2011-03-18 @ 10:26:46
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0