LAST NIGHT

2011-03-03 @ 08:57:43

Måste bara säga att ni är så jävla söta. Blir så glad av att läsa era kommentarer. Läser dom alltid på nattbussen hem. Kan tänka mig att jag bara sitter och ler. Förresten så gjorde jag ett inlägg om vilka skuggor jag använde för dom som undrade. Ska finnas i Tips och vill ha-kategorin!
Sjukaste kan ju vara att jag vaknade nu av ett sms och min lur är på ljudlös. Hur sjukt är inte det?
Igår åt vi jättegod middag hos Mican eftersom hon fyllde 20 i tisdags. Vi drog senare till tegel, eller jag och malin körde ove stilen och drog dit innan inträdet, FETT VÄRT. Vi slapp i alla fall stå i kön, hähä och jag behövde inte legga!!! Hade riktigt trevligt igår i alla fall. Tack tjejor!
Nu måste jag fortsätta packa och kirra spotify premium så jag inte har alltför tråkigt på bussen! Åker ju till växjö idag! Får göra några tidsinställda inlägg också!
Fyfan vad jag är bakis det här är inte skojj. herrååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0