JAG HATAR MIG SJÄLV

2011-03-07 @ 10:24:25

Igår hade jag och Nella tråkigt och då får jag såna jävla impulser bara för att ha nåt kul att göra så jag sa på skämt.."vi färgar mitt hår rött" och så hetsade hon sönder mig ända tills vi faktiskt bestämde oss för att springa till konsum innan det stängde och köpa hårfärg. Dom hade bara en enda nyans och den var för ljus tyckte jag men ja ba kör på, tänkte att vi kunde ha i den lite längre. Gick hem och färgade och det såg förjävligt ut, sprang till konsum (klockan var kvart i 10..det stänger 10) och köpte 2 paket till...Det ser fortfarande förjävligt ut. Måste springa till stan och köpa brun hårfärg för detta funkar ju inte. Ni får kanske se bättre bild sen, annars får ni se mörkbrunt hår. Jag är dum i huvudet. Dock så tycker jag att det är jävligt grymt på många andra.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Been there, done that haha. Fast mitt hår blev lila i botten och ljusrött i topparna... Kul att man skulle iväg och jobba i butik samma dag, nooooooot!

2011-03-07 @ 10:48:09
Postat av: jennifer

hahah, skön impuls!

behåll det!

2011-03-07 @ 11:41:59
URL: http://jennifermedj.blogg.se/
Postat av: Emma

Imponerande att du faktiskt gjorde det haha! Skulle aldrig vågat själv. Skulle du kunna skriva ut vad dina ögonskuggor du visade förrut heter? :)

2011-03-07 @ 11:54:29
Postat av: lovisa

fasen va snyggt!

2011-03-07 @ 13:08:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: hanna

tråkigt att det inte blev som du ville :/ rött kan va riktigt snyggt annars, men svårt med rätt nyans kanske. hoppas du får till en bra brun färg istället lika fint det :)

2011-03-07 @ 13:21:13
Postat av: två hingstar

Vi är två hingstar på 17-18 vårar som tycker du vart tok porrig i rött hår! Behåll det för guds skull ett litet tag till!

2011-03-07 @ 14:23:42
Postat av: Jill

haha! men jag äääääääälskar rött hår och du passar skitbra i det. dock så ska den vara lite mörkare från botten, så som du är i längden :) så blir det asgreat! Puss!

2011-03-07 @ 19:51:10
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0