DIE

2011-03-17 @ 18:16:00

Bilden är tagen från Carolines mode.
Alexander Wang..älskar min..men DENNA..damn.
Nu är jag hemma igen, det blev lite fönstershopping och krubb på donken och massa skitsnack. Alltid lika trevligt.
Jag må ha ett högt temperament men jag brusar sällan upp. Jag ligger lågt för allmänheten så att säga. Men, jag tål inte folk som glor på mig, som idag när jag satt på bussen påväg hem så satt det en äcklig peddogubbe snett framför mig som vände sig hela tiden och kollade på mig upp och ner..jag blev mer och mer irriterad och när han hade vänt sig om kanske 15 ggr (no kidding) så blev jag så förbannad så jag bara "VA FAAAN ÄR DET FRÅGAN OM?!" och han skrattade lite nervöst och han höll på att skita på sig, garanterat. Det såg ut som att han skulle säga nåt men han hade inga tänder i käften så han fick inte fram nåt. Sen kollade han inget mer iaf, haha. PEDDO! Mår så illa.

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahha ägd blev gubben, usch hatar sånna peddon fan är deras problem. gott att du vågade säga till :)

2011-03-17 @ 18:29:53
Postat av: Anonym

hur mycket kostade din wang väska? älskar den!!

2011-03-17 @ 19:35:04
Postat av: Emma

Hahaha skön du är! hade aldrig kunnat säga till gubben :)

2011-03-17 @ 19:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0