SÖMNBRIST

2011-06-02 @ 09:48:00

Godmorgon! Sover ni bra på nätterna? Jag har börjat få tilbaka mina sömnproblem. Så sjukt jobbigt. Gick och la mig vid 9 för att jag var trött eftersom jag inte sovit bra på hela veckan, låg vaken till 12, vaknade igen vid halv 3 och sen igen vid 6 och så vaknade jag nu och gick upp. Kan iof bero lite på min förkylning men ändå. Är jag tillbaka till den skiten igen vet jag inte vad jag tar mig till. Fan det är det värsta som finns..att inte kunna sova på nätterna.

Kommentarer
Postat av: elin

men vad sjukt! jag har också börjat fått sömnproblem, jag har aldrig haft problem med att sova men dom senaste veckorna har jag inte kunnat sova alls!

2011-06-02 @ 12:41:57
Postat av: Ellen

jaa jag fattar inte vad det kommer ifrån!! jobbigt är det iaf!

2011-06-02 @ 14:48:39
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0