nashville

2011-06-14 @ 18:03:26

Kom nyss hem efter en springtur..sist jag sprang berättade jag ju hur sjukt jobbigt det var, nu sprang jag längre och det var inte lika ansträngande..Det är sjukt vad konditionen förbättras snabbt egentligen. Jag har ju det där i mig sen hockeyn men ändå. Hade huvudvärk redan innan men jag var tvungen att passa på att springa när solen inte gassar på för det är så jäkla mycket jobbigare. Det började regna precis när jag kom hem också, så jävla nice.
Juste...sandalerna på sista bilden är så jäääääääääävla fina i verkligheten till bruna ben. Dock inte till vita fötter, hihihi.
Ni måste ju spana in dom. Kostar 300kr på scorett. Jag har precis köpt ett par sandaler som jag kommer använda hela tiden så för mig kändes det onödigt med ett par till men till er som ev. letar efter ett par så haffa dom! Dödligt sköna också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså hur HOT är jag? :D



Jag håller med about shoes, awesome!

2011-06-14 @ 21:50:46
Postat av: Ninni

Asså hur HOT är jag? :D



Jag håller med about shoes, awesome!

2011-06-14 @ 21:51:17
URL: http://bloggbyninni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0