update

2011-06-18 @ 16:24:00

Det är nåt med den här bilden som jag gillar extra mycket. Kanske att hon är så ball. Hittade den iaf på weheartit!
Tänkte skriva lite vad jag gjort eftersom jag bara lagt upp massa tidsinställda inlägg utan att skriva nåt om vad jag sysslar med. Igår var jag hos henke och vi mös, kollade på pineapple express och åt massa onyttigt. På morgonen vaknade jag av att han mår skitdåligt igen, som innan. Så vi åkte till husläkaren med honom och han fick penicillin utskrivet. Kom hem för några timmar sen och så har jag slaggat lite, käkat en pizza och nu sitter jag här. Skulle egentligen på 20årsfest ikväll men jobbet ringde och frågade om jag kan jobba imorn så jag skippar att gå på den. Kan inte gå ut utan att kröka även om jag bestämt mig för att inte göra det innan. Slutar alltid med en bärs i handen och en prilla i käften ändå. Dessutom så måste jag gå upp tidigt osv. Jobbar i nio timmar så det kommer inte bli så mycket update imorn men jag ska försöka fixa nåt tidsinställt inlägg åt er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0