THAT EAR CUFF

2011-06-01 @ 10:47:00

Buhuuu, när jag var i växjö så söp jag bort min älskade ear cuff som jag gjort själv. Den gjorde jag av ett örhänge och nu har jag ju bara ett kvar så jag vågar inte använda det. Just det örhänget är rätt ballt i sig så det är snyggt att ha bara ett så därför tänker jag inte avliva det också. Buuuuuhhh
Shits! Till att börja med..Det är första juni idag, va fan? Sommarn är ju fan här men utanför mitt fönster så regnar det..Hoppas det blir bättre senare idag! Jag vaknade 4 inatt och kunde inte somna om. Jag hostar torrt och har ont i halsen samt huvudet. Usch jag hatar att vara sjuk. Har blivit smittad av mitt hjärta som är aningen sjukare. Stackars. Nu ska jag nog bara försöka somna om igen och bli frisk.
Någon som vet vad sommarlovskortet kostar? sl alltså.

Kommentarer
Postat av: limpan

köpte sommarlovskortet idag, kosta 550 kr blev fett förvånad över det billiga priset :)

2011-06-01 @ 22:43:58
Postat av: Ellen

jaha okej, nice;)

2011-06-02 @ 09:47:25
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0