swimsuits

2011-06-15 @ 18:00:19

Vi gick som sagt fram och tillbaka till täbban, vilket motsvarar typ 1,3 mils vandring och jag åt bara en avokado till lunch, fattar ni hur hungrig jag är nu eller? Anledningen till att jag bara åt en avokado var för att mamma bad mig äta den eftersom att den höll på att bli övermogen och när jag hade käkat den blev jag asmätt så jag lagade inget annat! Ville bara klargöra att jag inte bantar och kommer aldrig göra heller.
Fick iaf med mig två baddräkter, sjukt snygga! Båda är från hm och är skitsnygga när man är brun och har höga jeansshorts till!
kanske inviger någon på tegel ikv! Får seee

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej Ellen! Du har den bedste blog i verden. Du er super inspirerende :-)

2011-06-15 @ 20:08:22
URL: http://marlenbuur.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0