so much pressure

2011-06-18 @ 18:59:47

Åkte hela vägen till gymet (okej det lät typ som att det låg i norrland) för att sedan komma 1 min innan stängning, kul. Hahah det är sånt som kan göra mig så förbaskat arg så jag bara står och hoppar med en skitsur min med spända armar längs kroppen eller ev. misshandlar någon närliggande lyktstolpe samt tar en tugga av min egen arm. Lyckades iaf hinna frysa mitt gymkort i 2 månader för jag ska jobba och resa etc så kommer inte orka träna så mkt. Ska springa utomhus i sommar! Det var iaf bara att vända hemåt igen så jag lämnade mina grejer och gav mig ut i villaområdet på en löprunda men varenda jävla kotte grillade ju så jag blev ju skithungrig. Sprang typ i 20 min sen ville jag fan hem igen. Hoppade lite grodhopp, sprang intervaller i trappor och lite situps så nu väntar duschen på mig. Funderar på att lägga ut en liten träningsvideo med några enkla övningar man kan göra hemma?
Låten tränade jag till. Asbra är den!
Hemma ensam med lillebor men han sitter ju bara på sitt rum och skypear så han är inte mkt till sällskap. Min lillasyster spelar nämligen örebrocupen så alla är där. Ska sova tidigt ikväll för jag jobbar ju somsagt imorn bitti. Bussarna går inte så tidigt till arninge så min snälla farfar kommer och plockar upp mig! Skönt! Fast ibland önskar man bara att man hade ett jävla körkort.
Nu ska jag käka tonfiskkkkkk. Direkt ur burken. Det är lite skrämmande att jag faktiskt tycker det är helt okej att käka bara så. Det luktar kattmat rakt av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt ändå att du gav dig och sprang! :) Har du något bra tips på shoppingställen i stockholm? :)

2011-06-18 @ 21:24:59
Postat av: Ellen

hmm, jag rör mig bara kring stureplan - centralen typ. men drottninggatan och sergelgatan (?) om den nu heter så..kungsgatan. gå bara av vid t-centralen och gå upp vid uppgången "drottninggatan" sen kommer du märka själv lite hur du kan gå. Sen finns ju gallerian i närheten av sergelstorg. affärer du måste besöka är bland annat urban outfitters och cos, monki, topshop, weekday och hm trend typ :) vet inte vart du bor och vad det finns för affärer där men :) om du ska utanför stan så är kista galleria och täby centrum rätt bra :)

2011-06-18 @ 21:33:30
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: jenny

Träningsvideo låter bra!

2011-06-19 @ 00:01:25
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Emma

Grym låt!! :)

2011-06-19 @ 02:43:46
URL: http://emmasnotes.blogg.se/
Postat av: elin

galet snygg!

2011-06-19 @ 10:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0