nykomlingarna

2011-06-11 @ 10:20:00

Jag hade ju helt glömt bort att visa mina nya shorts som jag fick av mamma (som var ett par jeans) som jag sedan klippte sönder och vek upp. Det är samma som mina favoritshorts med sliten nedkant fast dessa är uppvikta. Kommer att användas mycket! that's a fact.
Just nu sitter jag och tittar på älsk när han sover, så sjukt söt. Vill bara pussa på honom men samtidigt så vill jag inte väcka honom.
Förresten så ramlade min pappa med cykeln igår påväg hem från jobbet. Han tvärnitade när det kom en bil som var lite vilsen och han välte över cykeln och landade på huvudet. Hade han inte haft hjälm på sig så hade jag inte haft någon pappa idag. Sjukt otäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0