NUJÄVLARRRR

2011-06-02 @ 17:03:00

Nu ska jag färga håret igen..det börjar bli dags, eller rättare sagt det var dags för typ en månad sen. Min utväxt är inte å leka med. Har egentligen inte bestämt mig för vilken hårfärg jag ska ha men jag måste ta itu med utväxten så det fick bli rött igen, ett tag till iaf.
Idag har jag inte varit ute en sekund i det fina vädret, jag skäms. Jag har legat i sängen hela dagen och..spelat fashion story. Fan ta dig emma! Hahaha. Igår berättade min syssling emma att hon blivit besatt av ett spel som heter fashion story så jag bestämde mig för att ladda ner det för jag börjar tröttna på mina favoriter sims 3 och need for speed. Alltså jag har aaaaldrig varit så beroende av ett spel. Ingen aning om vad som är så kul med det heller. Man har en egen butik, beställer in nya kläder och byter ut hela tiden så fort det tar slut. Man måste ha koll på hur långa leveranserna är osv. Det är hur som helst beroendeframkallande. Som fan. Spelar fortfarande. Eller jag väntar på några leveranser. Idag när vi skulle käka lunch så bad mamma mig "ta lite mat nu" jag bara "aah vänta jag ska bara vänta på pennkjolarna och beställa nya väskor" sjuukt inne i spelet. Jävla tönt jag är.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej du!!

Blev litta nyfiken på spelet, fashion story. Vart ladda du ner d från?

Kram på dig tjejen:)

2011-06-02 @ 19:13:51
Postat av: snuffe

jag dör lite, vet knappt vart jag ska ta vägen hahaaaaaa

2011-06-02 @ 19:26:52
Postat av: Ellen

heej! det finns på app store om du har iphone :)



snuffe: tyyyyyyyyyyyst :(

2011-06-02 @ 19:50:25
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: maja

nice om du körde en video på hur du gör din make up, in need of it!

2011-06-02 @ 20:19:24
URL: http://findingnoname.tumblr.com
Postat av: Ellen

det finns en video om du kollar kategorin "videos" :)

2011-06-02 @ 20:21:41
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0