någon som tappat en hårboll?

2011-06-20 @ 10:26:01

Hittade den på fjätursvägen i skarpäng. Den bör ligga kvar om inte ägaren hittat den.
Har inget bloggmaterial så det blir lätt såna här tråkiga inlägg ibland, hehe.
Igår hände det sjukaste grejerna även fast jag jobbade i stort sätt hela dagen. På vägen hem från jobbet (fick skjuts av brorsan) så var det ju sjukt halt på vägen eftersom det hade regnat hela dagen så han hade lite för mycket fart när han skulle svänga så vi gör en 180 mitt på vägen och hamnar exakt ett halvt varv åt andra hållet så det var bara att köra i fel körfält ända tills vi kunde vända. Hade iof varit roligare om det var bilar bakom för då hade vi fått åka baklänges en bit, haha. Hade kunnat suttit och vinkat till bilen bakom (framför blir det för mig eftersom vi var vända åt fel håll) Okej jag är sjukt dålig på att förklara, men det var coolt iaf. Sen på kvällen när jag var påväg hem från sjukisen så kom det en kille (20-25år) och sa hur söt jag var och han gillade mitt hår (alltså nu hade jag legat och kollat på film i flera timmar, hade smink i hela käften och håret var nog det värsta faktiskt. Åt alla håll) så jag skrattade bara när han sa det (inget hångarv för så elak är jag inte) men han försökte få mig att gå av bussen, sitta och snacka med honom och ta nästa hem (det här var då på natten och jag satt på sista bussen) han va nykter och han va stenseriös. Han tjatade och tjatade. Jag trodde på rikrigt att han skulle slita i mig och bära ut mig, det var nästa steg. Sjukt vare iaf. Sjuk dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0