topp till tå

2011-07-23 @ 10:41:40

Såhär såg jag ut igår. Först var vi på the soup bar och sen drog vi till amba. linnet är från ginatricot, skorna från hm, shortsen från levis samt jacka från dobber.
Igår innan jag drog ut så spökade det satan i mitt rum. jag satt och skakade på bussen/tuben hela vägen in till stan för jag va så rädd. Det har spökat i vårt hus ända sen vi flyttade in men dom försvann men nu verkar det kommit tillbaka. Jag satt själv på mitt rum vid datan och lyssnade på musik genom mobilen som va kopplad med en aux sladd till stereon och då är stereon inställd på aux men helt plötsligt skiftade den till radio och det sprakade skitmkt och dom babblade om det som hänt i oslo, typ p3 tror jag den bytte till. Jag har aldrig någonsin lyssnat på p3 på min radio....sätter man på min radio så sätts radio 107,5 på automatiskt..i vanliga fall...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du passar sjukt bra i flätor!

2011-07-23 @ 11:55:07
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Hej

Be dom sluta eller gå. Då brukar dom lyssna oftast

2011-07-24 @ 01:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0