answer

2011-07-22 @ 11:40:00

"Din blogg är en av mina favoriter, du är så sjukt snygg!
Vart får du din inspiration ifrån?"
Tack så jättemycket! kul att höra :) jag har ingen aning faktiskt. Har ingen speciell inspirationskälla men mina favvobloggar är angelicablick.se och imfancy.blogg.se! Elin kling är väl lite av en förebild också kan jag tillägga!

"hur är du som person? :)"
Svår fråga att svara på själv så jag lät henke skriva lite kortfattat. "Ellen är envis och ganska blyg. Hon är glad och omtänksam men kan vara hård och aggressiv. Hon är extremt utseende fixerad det kan ta en timme för henne att bli klar när man ska åka och handla (sjukt lång tid för en kille). Hon är inte så tjejig av sig, det beror nog på hockeyn. hon är en pojkflicka hon pruttar rapar och gillar snus."

"sjukt fint hår du har!"
Tack så hjärtligt!

"vilket är ditt absoluta favoritplagg? visa en bild eller förklara :)
vad vill du göra när du blir äldre? jobba med mode? :)"

måste säga att det är mina ljusbåa höga jeansshorts. Sjukt grymma! jaa jag vill nog jobba med någon form av mode. Vore en dröm för det är det jag tycker är roligt men vi får se. Har inte sökt nån högskola än för jag vet inte vad jag ska plugga..hah

"Berätta 3 saker om dig själv som man inte vet:) grym blogg!!!"
1. jag är inte 100% svensk. min pappa är halvtysk.
2. jag tycker inte om choklad.
3. jag har lirat hockey i nästan 11 år. slutade i oktober men funderar på att börja igen..

"hur många läsare har du per dag? :)
sjukt bra blogg!!"
ungefär 600 unika/dag

"Snusar du? Tyckte jag läste nåt om nån snusprilla för ett tag sen..;p"
Haha. Jag snusar endel på fyllan men inget jag vill vara beroende av. Tycker bara det är sjukt nice, haha. Jag får inte snusa för min pojkvän håller på att sluta snusa så då kan jag inte göra det. Det är bra faktiskt. Annars hade jag varit beroende vid det här laget.

"ellenpelleeen päron pung! :) kan du inte göra ett sånt där hm.. hur ska jag förklara. ha typ samma klänning sen göra det till en party outfit, jobboutfit, slappisoutfit, ja du fattar?! :) älskar sånt i tidningar men jag kom ju på att jag har vänner som kan göra det for freeeeeeeee . ;) hoppas allt är bäst! kraaamiiis"
Ja gullet jag ska fixa ett sånt inlägg åt dig, hihihi. kram!

"skulle inte du byta blogg,eller fick du inget erbjudande om det? :)
dina modemåsten i höst?"
Ja, jag ska byta blogg. Kul att du frågade för det är lika rörigt för mig som för er men nu håller dom på iaf. Tror den är klar snart men det verkar vara mycket jobb men snart så!
Alltså jag följer inte modet så strikt utan har på mig det jag själv gillar...har inte koll på höstens mode just nu så det får vi se sen!

"Kan du berätta hur du sminkar dig och vad du använder för smink? :)"
Jo jag ska försöka fixa ett sånt inlägg! :) menar du vardags?

"Hej, bästa bloggen!
Kan inte du göra lite mer video inlägg? Om hur du tex. sminkar dej eller fixar håret eller bara något roligt? :)"
Videoinlägg vet jag inte..vi får se. Är rädd för det, haha. Nejmen jag tycker det är jättejobbigt men kanske i framtiden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0