Lär känna mig bättre

2011-01-12 @ 10:04:36

Namn: Ellen Louise Westin
Piercingar: Tungan öronen och 2 st i naveln, mer skriver jag inte här!
Tatueringar: En
Längd: 175cm 
Skostorlek: 38
Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: nej!
Önskar du att du bodde någon annanstans: absolut inte
Tänker du på självmord: har hänt
Dricker du alkohol: Ah 
Använder du droger: nope 
Röker du:
NEJ 
Vilket shampoo använder du: Matrix biolage
Vilken parfym använder du: Dior, pure poison
Vad är du rädd för: kärlek

Gillar du att tvätta: tvättar inte
Gillar du berg- och dalbana: vad är det ens för fråga..ja jag tror det

SENASTE..
Film du hyrde:
Jag hyr inte film, men mamma hyrde sherlock holmes
Film du köpte: Köper absolut inte film 
Låten du lyssnade på: Nah Mean - Nas ft Damien marley. 
Låten du hade på hjärnan: Above the clouds - Gang Starr
Personen du ringde: Mamma

Tv program du tittade på: Tittar inte på tv..
Personen du tänkte på: hemligt!

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Det har jag. Tyvärr.........
Gråtit över en flicka: yes
Varit i slagsmål: Haha, njaa kan inte kallas slagsmål men jag har använt min näve någon gång
Blivit arresterad: ja

ANTAL..
Gånger du varit kär:
1
Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: många säkert
Tjejer du kysst: ett antal
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ganska många ändå. Varit med i kanske 5 tidningsannonser angående hockeylaget, samt smålandsposten nån gång
Ärr du har på kroppen: ingen aning, inget stort iaf?  

SENASTE..
Bok du läste:
Haha en dysse läser inte böcker
Personen du fick mail av: en läsare! 
Personen du fick brev av: Vem skickar brev?
Personen du fick sms av: Axel
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Varje jävla dag!
Saken du köpte: måste varit kläderna ni kan se i inlägget "FRESH"

Vad har du gjort idag: sytt ett linne
Var det kul: Amen det vareju
Hur tidigt stiger du upp: olika, försöker sova bort dagarna men det går inte. Jävla sömnproblem.
Gillar du att slåss: inte på en oskyldig men på gymet älskar jag att boxas! Slå ur sig all aggression. 
Vad ska du göra idag: ut och äta med henke 
Är du seriös: ja fast oftast är jag sjukt oseriös
Vad är du allergisk mot: inget

Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: Nae, eller ibland
Kan du stå på händer: Haha, jag tror det..
Favorit serie: solsidan!

Håkan Hellström eller The Ark: inget av det!!! Usch
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: inget!
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: hm jaa
Är du glad nu: ja sådär, inte överdrivet. Vore kanske lite creepy
Var du glad igår: jadå 
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja! haha 
Vad dansar du till: Typ allt när jag är taggad
Stockholm är: stockholm är...niiiice. 
Göteborg är: har varit där en gång när jag var mindre så fick ingen riktg uppfattning
Kan du sjunga: HAHAHAHAH kan ju vara den sämsta i världen. 
Mer värt än guld: Mina närmsta
Spaghetti eller makaroner: Båda!
Ett land jag helst vill besöka: USA, Indien, Australien och alla asienländer!

 


Kommentarer
Postat av: Lilian

nah mean den e sååå bra, like!



jag undrar om jag känner dig bättre nu.. inte så personliga frågor ju :p men alltid kul å läsa

2011-01-12 @ 16:43:42
Postat av: Catja

Sweetie :)

2011-01-12 @ 19:22:16
URL: http://catjas.se
Postat av: Ellen

jaaa den är grym!

nej kanske inte. men det finns personer som aldrig träffat mig så dom vet kanske liiite mer om mig förhoppningsvis, haha

2011-01-12 @ 20:33:05
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Isabell

Du är så sjukt jävla snygg.

2011-01-13 @ 02:39:47
Postat av: Oskar Arctaedius

hahahahaha din bild :P liknar ju mig :O

2011-01-13 @ 03:15:32
Postat av: Ellen

hahahhaha liknar dig? hahaha vaaa nu hänger jag inte med! VI MÅSTE HA FILMKVÄLL/MARATHON NÄR JAG KOMMER HEM OKEJ!?

2011-01-13 @ 09:34:44
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Oskar Arctaedius

haha jaa kommer du inte ihåg :O får visa dig igen sen nån gång då :P



VISSSSSSSSSSST, ska bara gå till solariumet 100 ggr först :O

2011-01-13 @ 21:47:41
Postat av: Ellen

jaadu det får du göra! :D hahaha men nej sluta ni alla kommer va lika bleka, hähähääähhäh :D

2011-01-13 @ 21:56:22
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0