Ni är fan bäst!

2011-01-04 @ 17:56:00

Jag får så himla fina kommentarer av er läsare ibland och jag blir så sjukt glad. Ni kan verkligen göra min dag.
"Gillar verkligen din blogg och du ska ha all rätt att veta om det! den är i klass med kenzas och andra modebloggare. Till och med bättre!
keep up the good work!"
Tack Malin, jag blir så rörd när jag ser sånt här. Du anar inte hur glad jag blir! Det är ingen dålig komplimang direkt! ♥

Har precis beställt en svindyr earcuff, bara för att jag är så desperat. Haha. Orkade inte vänta 28 dagar tills auktionen var slut så jag betalade fullt pris. Hoppas inte glitter får in dom igen bara. Då blir jag SKITSUR.

Kommentarer
Postat av: Ash

Lyssnar du på prydz? Den här låten är så jävla tung. Gillar din blogg, keep it up!

2011-01-06 @ 15:44:42
Postat av: Ellen

jaa just denna låten är fet tycker jag! tackar! :)

2011-01-06 @ 19:46:07
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0