little secrets

2011-01-14 @ 19:03:00

Tröja modekungen
Skor och väska alexander wang
Tygkasse kan dee shop
Hatt bikbok
Jag har absolu ingenting att göra. Försöker få in lite mer låtar på iPhonen nu när axel har bytt lösen på sitt spotify (!!!) jävligt jobbigt. Idag har jag gjort en god gärning. En tjej från Växjö blev kär i min skjorta från weekday så idag åkte jag och köpte en till henne som jag ska skicka iväg! Just nu känner jag mig så himla snäll, hihi. Vad mer har jag att säga? Jag ska vara hemma ikväll som sagt, blir nog rätt soft. Orkar inte lyfta röven ändå. Ångrar också att jag inte kollade efter ett par runda solisar, fan.

Kommentarer
Postat av: Jill

haha du kan ju typ bli min personal shopper ;-) hahaha! hade vart bra. växjös shopping suger ju litegrann! men tack snälla för alll hjälp :)

2011-01-14 @ 21:42:15
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Helena

skorna är grymma!

2011-01-15 @ 23:35:49
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0