Neon it is

2011-01-02 @ 15:11:00

Dessa tre plagg kommer jag garanterat bo i, i sommar. Älskar dom. Härligt med neon när man blir lite brun sen! RÄTTARE SAGT OM 2 VECKOR! WHEEYY!

Bh - Monki
Linne - Weekday
Jeansshorts - Urban Outfitters

Nu kära vänner ska jag åka och träna för första gången på 2-3 veckor. Har varit sjuk så länge! BODY PUMP!
Jag har gjort iordning lite "favoriter"-inlägg för det var läsare som ville att jag skulle visa upp mina favoritplagg. Jag delar in det i olika kategorier. Well, ni får se helt enkelt.
LOVE

Kommentarer
Postat av: Frida

Va roligt, jo min nyår var superbra =). Segt dan efter bara men så är det hehe..

2011-01-02 @ 15:20:40
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/fridas
Postat av: Anonym

så snyggt med såndär bh, men hur vågar du ha en genomskinlig man ser ju allt? :)

2011-01-03 @ 19:33:51
Postat av: Ellen

nejdå det är ingen fara så länge du har något mer på dig=) jag kunde inte stå emot så jag sket helt enkelt i att den är genomskinlig :) Skynda att köp en om du ska ha en. Dom börjar ta slut såg jag idag och jag vet inte om dom får in fler eftersom det är halva priset nu!

2011-01-03 @ 19:40:03
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0