monkiworld

2011-01-14 @ 16:42:00



Linnena jag köpte! Kostade 25kr styck så varför inte. Men jag har klippt massa i dom så såhär ser dom inte ut i butik! Jag är nöjd men jag kommer nog showa lite för mycket om jag kör hastiga rörelser. Men dessa var ändå tänkt som strandlinnen så vad spelar det för roll?
Ursäkta att jag inte stängt byxorna men jag hade precis käkat, heheh
Vad ska man hitta på ikväll då? Emma har mitt pass (för att det skulle kopieras och jag har inget legitimation) så jag kan inte dra ut..
Nu har jag äntligen pratat med snubben som tattuerade mig och vi ska boka en tid för ifyllning när jag kommer hem från thai. Fyfan jag vill verkligen inte gå igenom det där igen men jag måste. Dessutom så vill jag bara att den ska försvinna..vill ha en annan där

Kommentarer
Postat av: Natalya

Gud så snyggt! Det är nästan ett brott att Helsingborg inte har en Monki affär :P

2011-01-14 @ 20:39:11
Postat av: Ss

riktigt snyggt!

2011-01-14 @ 20:45:35
Postat av: Lilian

herreguud va snyggt!! looooove

2011-01-14 @ 21:49:37
Postat av: Ellen

tack allihopaaaaaaaaaaaaaaaa :D

2011-01-14 @ 22:55:20
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0