made of gold

2011-01-14 @ 23:19:53

Ett par skor jag hittade bland mina sommarskor. Söta! Jag vill minnas att jag köpte dom på bianco footwear för ett par år sedan.
Shit nu har jag äntligen packat klart! När man trodde att man hade bestämt sig för vad man skulle ha med sig för att det inte skulle bli för mycket så kom man på att man har 4 byrålådor till med undanlagda sommarkläder som såklart gav en del konkurrens. Jag har hållit på i timmar med att välja vad jag ska ha med mig för att slippa åka dit med övervikt. Nu är jag skittrött så jag ska sova. Godnatt osv osv
LOVE

Kommentarer
Postat av: hanna

va härligt att få åka iväg till värmen och solen :) hur länge ska du va borta?

2011-01-15 @ 09:48:42
Postat av: Ellen

jaa det ska bli helt underbart! jag blir borta i 2 veckor! :)

2011-01-15 @ 11:32:49
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0