Favoriter: byxor

2011-01-04 @ 16:41:00


Jag älskar udda saker. Lite mer udda byxor använder jag gärna. Många går i vanliga jeans men det gillar inte jag. Använder inga av mina vanliga jeans. Använder hellre röda eller kanske silvriga. Harems är underbart att ha på sig när man vill ha chillmode.
Räknade precis alla mina byxor + leggings och jag har uppåt 50st så det var ganska svårt att välja. Aja, dessa är mina absoluta favoriter bland mina byxor:

Bild 1:
Mönstrade byxor från HM Trend
Röda byxor från Lindex
Jeans/jeansleggings från acne (hur sköna som helst)
Bild 2:
Midjehöga jeans från Bikbok
Silverbyxor från Ginatricot
Midjehöga chinos från Vila


Hahahah vilket skämt. Som jag beskrev mig själv nedan..SÅ kände jag mig kan jag tala om. Vi kan ju ha sett ut som två idioter för vi åkte på en sandad väg och fotgängare gick typ ifatt oss..det tog 40 min att åka 3 km..jaa men springer på 12 min typ, haha. Kan ni tänka er hastigheten? Kände mig som en riktig jävla tönt. En riktigt envis jävel som verkligen inte ger upp utan MÅSTE åka skidor fast dom har sandat. Höll tummarna för att jag inte skulle träffa någon jag kände.
Jag hjälpte iaf farfar och handla mat och mamma klippte farmors hår. Dagens goda gärning kan man säga. Ska iväg att träna om några timmar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar verkligen din blogg och du ska ha all rätt att veta om det! den är i klass med kenzas och andra modebloggare. Till och med bättre!



keep up the good work!

2011-01-04 @ 17:27:10
Postat av: mia

ÅHH SNYGGA BYXOR DU HAR!

2011-01-04 @ 20:37:57
URL: http://misef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0