YOU KNOW I LOVE YOU

2011-02-24 @ 13:01:49

Den här tjejen tycker jag är så vacker. Eller så är det bilden jag gillar så mycket. Eller hennes hår. Jag älskar iof hennes hår. GE MIG.
Jag är på så jävla bra humör nu. Jag och min närmsta killkompis Filip har inte pratat på ett tag (nästan ett halvår) för vi har varit osams men det gjorde vi idag och insåg att vi hade saknat varandra och det kändes precis som vanligt och det kändes hur bra som helst. Jag ska träffa honom om en vecka för då ska jag åka till Växjö för han bor där. Ska bli så kult!
Nu ska jag åka och handla med mamma sen ska vi åka till gymet och bara sitta i bubbelpoolen och bastun och bara tjilla.
TJO

Kommentarer
Postat av: Paulina hilding

grym blogg, den läggs till i favoriter!

2011-02-24 @ 14:08:47
URL: http://paulinas.bubbleroom.se
Postat av: hanna

härligt att humöret är på topp :D kul med din vän dessutom, träna bör man själv göra haha. vad är det du kör när du är på gymet? styrka eller pass :)

2011-02-24 @ 18:55:58
Postat av: Ellen

jaaa :D hihi! jag kör lite både och! Fast pass är roligare:)

2011-02-24 @ 18:57:48
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0