WANTED

2011-02-28 @ 10:20:00


Source
Vill ha en vanlig enkel clutch. Gärna i någon frän färg eller en genomskinlig. Vore fett.
Den svarta är från comme des garcons och den orangea från cos!
Hahaha stackars mamma, jag drev med henne igår att jag blev aslack att hon hade snott min acnepåse och hade sopor i så jag bara "nu får du fan fixa en ny" och jag trodde hon fattade för vi är så jävla oseriösa i min familj men imorse såg jag att hon tvättat den och hängt upp den på tork, phahahha. Typiskt mamma!
Jag har precis tackat nej till ett jobb jag vart och provjobbat på och sådär (skulle dit idag egentligen), en kompis fixade. Jävligt schysst snubbe! Tyvärr var det verkligen inte min grej så jag kände att om jag inte tackar nej till detta så kommer jag få enorm dödslängtan typ. Så illa var det för mig. Det skapar samtidigt endel ångest. Äsch skitsamma. Känns det inte bra så gör det inte.

Kommentarer
Postat av: helenv

love love this!! i put the blue one of my blog post :) also what foundation do you use?



x

2011-02-28 @ 12:07:20
URL: http://dirt-style.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0