HOLD ME CLOSE

2011-02-19 @ 09:46:00

Bild tagen för typ tre veckor sen efter att jag kommit hem från thailand. Fan vad tiden gått fort.
Är ni på olika musik "humör" olika dagar? Det är jag, och idag vaknade jag upp med världens dubstep humör. Lyssna på Denna. Den är grym.
Spännande att se vad som händer idag. Har tre olika planer, alla krockar dock med varandra men jag vet vad jag ska välja. Det blir middag hos Johanna och Sofie då dom fyllt år. Missar tyvärr min kusins 25års fest för mamma och pappa ska tydligen åka senare så då hinner inte jag följa med. Trisst med tanke på att vi träffar dom så sällan. Är dock fortfarande sjuk så jag stannar inte kvar på deras fest i think. Tänker nämligen skippa alkoholen så jag kan bli frisk någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0