love will keep us together

2011-02-08 @ 21:37:00

Jag vill tattuera mig igen. Eller jag SKA tattuera mig igen. Men jag ska vara så jävla säker på VAD jag vill ha och VART jag vill ha den. Just nu vill jag ha lite överallt och det håller inte. Är dock sugen på den på bilden högst upp till vänster! Något på ryggen är jag nästan säker på att jag vill göra!
Jag är fortfarande jetlaged för jag har inte ens försökt vända tillbaka dygnet. I alla fall, så ni kanske förstår hur trött jag är nu med tanke på att klockan är fyra på natten i thailand och då roar fanten mig. Sitter bara och garvar. Hur tråkig som helst egentligen.
ÄR DET MIG DET ÄR FEL PÅ ELLER VARFÖR KAN JAG INTE LÄGGA IN YOUTUBE-KLIPP PÅ BLOGGEN LÄNGRE?

Kommentarer
Postat av: Annica

tycker på sidan av skulderbladen är skit snyggt. ;)

2011-02-08 @ 22:08:05
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: hanna

önskar man själv vågade göra nån tatuering finns så mkt snyggt, vet att jag sett nån tjej som hade en smal text som gick ner en bit längs ryggraden. sjukt snyggt du skulle passa att ha en sån vid skuldran :)

2011-02-09 @ 11:12:03
Postat av: Agnes

När du ska kopiera inbäddningskoden så klickar du i rutan under där det står "använd gammal inbäddningskod" typ :)

2011-02-09 @ 22:24:48
URL: http://grens.blogg.se/
Postat av: Louise

jag kan inte heller lägga in youtube klipp längre, blir crazy! men ska prova med tipset personen ovan skrev! :D

2011-02-10 @ 22:07:22
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0