there's no respect at all. i thought i knew you

2011-02-02 @ 15:11:00

Här är lite thailandsshopping i brist på annat. Väskan ska ni få se senare. Är så nöjd med den även om jag verkligen inte är någon väsktjej och därför svider det i plånboken, men vad gör det om hundra år? fett värt ändå.
Jag hade läst på tyras blogg innan resan att man kunde köpa äkta converse rätt billigt men det trodde jag inte efter att ha varit i kina och sett hur bra kopior det finns, men jag är övertygad om att dessa är äkta. Tesco lotus är ett shoppingcentrum, ingen prutmarknad som jag trodde. Dom köptes i en seriös sportaffär som hette winnersports typ. Fick kvitto och allt. tror jag betalade typ 250kr för dom. VÄRT.
Jag har blivit så jävla sugen efter thailand. På sött och fett så alltså. Har aldrig varit det innan? Kanske för att man inte åt så mycket sött och fett där borta eller...whatthefuck. Ska köpa en påse lantchips och kolla solsidan för det blev inte av igår. Men innan dess måste jag träna. Det var alldeles för längesen nu.
Måste också säga att jag tycker att oskar linnros - genom eld, är så mysig. Det är så långt ifrån min musiksmak man kan komma, egentligen. Men något gör att jag gillar den.

UPDATE: JAG LÄR JU GLÖMMA MINA BIKINIS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooooooohhhh va fina smycken! thailand nästa? haha

2011-02-02 @ 18:15:26
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

Vad fina saker du köpt :D

2011-02-05 @ 16:35:46
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0