catch me if you can

2011-02-03 @ 09:30:00

Jag känner för att göra något galet. Jag vill ha förändring. Jag kan inte se ut som jag gör nu. Går icke. Känner mig inte attraktiv om man säger så. Man måste ju prova på nya saker. Jag skulle kunna raka av halva skallen. Ingen fjuttig side cut det ska vara en riktig. Men det vågar jag inte. Vet hur mycket jag kommer ångra mig. Fungerar det bra att ha mittbena då eller känns det naket?
Jag har bestämt mig för att inte klippa det kort iaf.
Skulle vara kul att höra vad ni har att föreslå?
Det jag vill göra skulle jag aldrig passa i/tröttna på rätt fort tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lilian

för mig brukar piercingar funka bra när jag känner för förändring, behöver inte alltid vara något som syns ;) eller en tatuering, hemlig kanske? då känner man sig bad haha. jag tror du skulle va sjukt snygg ifall du rakar ena sidan, men kan tänka mig att de blir väldigt tunt och fjunigt på ena sidan sen om man ska ha mittbena för att dölja det sen.. läste om att du ville färga håret rött, göööör det! jag har velat göra det ett tag men e så jävla feg, kan man inte tro med tanke på att jag klippt av och snaggat nästan allt mitt hår :p men de skulle va nice!

2011-02-03 @ 14:37:13
Postat av: Ellen

jaa för mig med. Därav mina 12 hål i kroppen. hahahah sjukt bad! aa jag kan också tänka mig att det blir lite tunnt..:/ a rött ska jag nog färga det till sommaren eller nåt då man är brun! vore ballt, iaf ett tag! nej jag med! men din frilla är sjukt ball! verkligen!

2011-02-04 @ 17:05:00
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0