thai part two

2011-02-01 @ 20:20:00

Eftersom bilderna redan finns på face så kan jag lika gärna lägga upp dom sista här.
Fan vad gött vi haft det. Vi hade som sagt otur med vädret men det gör inte så mycket. Vi bodde skitbra verkligen. Närhet till 3 stränder varav 2 var fantastiska. Finns så mycket att skriva här så jag vet inte vart jag ska börja. Vad vill ni veta? Kommer väl berätta saker med tiden men fyfan vad bra det var. Älska thai. Åker lätt dit nästa vinter (omjagharrådsåattsäga)
Måste säga att det var lite obehagligt med ladyboys överallt, haha.

Kommentarer
Postat av: linaa

så snygg kropp du har!! får man va så personlig å fråga vad du väger?:)

2011-02-01 @ 20:34:36
Postat av: Ellen

oj vad glad jag blir när du säger så. jag avskyr min kropp. jag vet inte exakt vad jag väger tyvärr eftersom jag inte har någon pålitlig våg hemma men ca 55 kg. vilket är 10kg undervikt och det är absolut inget jag är stolt över.

2011-02-01 @ 21:59:57
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0