skuld

2011-02-02 @ 11:01:22

Vaknade nästan nyss. Är fortfarande jetlaged för mina ögon blödde när jag vaknade men jag kunde inte somna om. Otur där.
Har precis kommit ur sängen, men nu ska jag lägga mig där igen för jag ska för första gången utanför skolans bestämmelser läsa en bok. Det är min fina syssling emma (som jag var i thai med) som tipsade mig om denna thriller av karin alvetegen och tur nog så fanns den hemma i bokhyllan. Jag kan ju höra av mig om typ två år då jag läst ut den och berätta hur den var. En dysse läser inte snabbt ska ni veta. Hahaah

Kommentarer
Postat av: Emma

Yeeey den är bra :D lycka till!

2011-02-02 @ 11:40:24
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/
Postat av: Disa

den e faktikst riktigt bra! :)

2011-02-02 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0