HÅRBOLL?

2011-02-28 @ 12:02:00

 

Ni anar inte vad jag garvade när jag såg dessa. Är det en hund eller ett marsvin? Phahahaha. Såg framför mig att den går omkring och nosar jättehetsigt. Från Jeffrey Campbell om någon är sugen....Vem vill ens ta på sig dessa? PUKE.

Såg att jag fått utlänska läsare så nu har jag fixat google translate på bloggen. // From now on, you can translate my blog into your own language! Does it work? Let me know.

<div id="google_translate_element"></div><script>
function googleTranslateElementInit() {
new google.translate.TranslateElement({
pageLanguage: 'sv'
}, 'google_translate_element');
}
</script><script src="//translate.google.com/translate_a/element.js?cb=googleTranslateElementInit"></script>

 


Kommentarer
Postat av: hanna

hahah vilka hemska skor, folk verkar kunna ta på sig vad som helst :P förresten vad var det för jobb som du sökte? du kommer hitta något bra ska du se:)

2011-02-28 @ 14:09:51
Postat av: Ellen

hahaha eller hur!! det var kundbokare på modelhouse. Tydligen så var det någon typ av teleförsäljning och jag vägrar jobba som det. Haha, hoppas det! Jobbar du? Går du i skolan? Hur gammal är du? VEM ÄR DU?!:D :D

2011-02-28 @ 14:48:29
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha herregud.. fina var dom inte iallafall

2011-02-28 @ 17:40:33
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/
Postat av: hanna

ne det förstår jag, teleförsäljare verkar inte vara så lätt heller en kompis jobbade som det ett tag och hon pallade inte med det sen. är det något speciellt du vill jobba som? :) jag är 21 år och bor i jönköping, förtillfället har jag bara extrajobb i storkök, funderar på att börja plugga vid sidan om. haha lite snabb fakta ;)

2011-02-28 @ 18:01:41
Postat av: Ellen

nej det förstår jag. usch!! jaha, okeej vad kul :) aa juste plugga....shit va fan ska man plugga? ångest typ. Har ingen aning om vad jag vill bli!

2011-02-28 @ 20:57:18
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: fredrika

ja det där sista var absolut google translate, aldrig att du skrev det själv

2011-02-28 @ 23:42:31
Postat av: Ellen

hahahhaha tyvärr men det vare INTE! :D

2011-03-01 @ 10:16:12
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: fredrika

haha sluta nu, mig lurar du inte!

2011-03-01 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0