diss big time

2011-02-03 @ 17:01:00

Vad ni än gör. Köp inte denna foundation från mac, studio fix fluid. På riktigt den sämsta foundation jag haft. Den är fet och täcker bra men man blir skittorr av den, eller så är det bara så att man ser torr ut när man har den på sig för det ser nästan ut som om man flagnar om ni fattar? Man ser iaf sjukt torr ut. Fast detta kanske är olika för alla och varierar från hudtyp till hudtyp, inte vet jag. Jag kan däremot starkt rekommendera make up stores liquid foundation, den älskar jag. Lite tunnare men jag har inte så värst mycket problem med min hy så det gör inget att den täcker lite sämre. Men den innehåller olja som gör att huden inte torkar.

Kommentarer
Postat av: moa

håller med.. köpte en ny genast .. hatar mac´s fondation

2011-02-03 @ 18:24:35
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0