SHE GOT THAT WHOLE PLACE GLOWING

2011-02-24 @ 21:36:00

Gammal pix.
Hemma nu. Råkade slinka in på ett zumbapass på gymet - uppsss. Inte bra! Jag har nämligen fortfarande ont i halsen och känner mig sjuk men jag kunde ju inte motstå när det fanns platser kvar! Jag känner nu hur halsen tjocknar till. Jag kommer aldrig bli frisk om jag håller på såhär. Jag får skylla mig själv! Nog om det, imorn är det fredag och jag SKA bli frisk för jag vill festa!
Fick en rätt skön överraskning på posten idag. En lönespec från DS med typ "bortglömda" utbetalningar, bland annat friskvårdbidraget jag pratade om, och semesterdagar jag inte tagit ut! 3 lusingar HEJ!!! Inte helt fel. Fan vilket flyt jag har för tillfället!
Som ni märker så byter jag header hela jävla tiden vilket till och med jag själv stör mig på men det är för att jag inte vet vilken jag ska ha och jag kan inte göra en snygg. Om någon av er skulle vilja göra en snygg header så får ni gärna göra det! Samma storlek som den jag har nu ska den vara isåfall! Maila till [email protected]!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Din header är jätte fin!

2011-02-25 @ 08:40:49
URL: http://josib.blogg.se/
Postat av: LINNEA

hur har du gjrot för att få bilderna så breda? :) posss

2011-02-25 @ 13:20:17
URL: http://beautyisafeeling.blogg.se/
Postat av: Paulina hilding

hur gör man för att få en annan bild sådär tunt i bakrunden ? :)

2011-02-25 @ 13:23:43
URL: http://paulinas.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0