by mami

2011-02-08 @ 16:42:00

Hittade två rätt feta tröjor som mamma gjorde i sin ungdom. I like. Dom tar jag över.
Kom precis hem från gymet. Har varit där i timmar. Så jäkla skönt att träna. Blev att köra igenom hela kroppen på maskiner men först blev det lite konditonsträning på löpbandet, precis som jag skrev att jag inte tycker om att göra, haha. Känner mig svag i hela kroppen nu, speciellt i benen.
käkade en burk tonfisk efter som jag alltid gör när det inte finns färdiglagad mat hemma och jag inte orkar ställa mig framför spisen och efter det fick jag reda på att vi ska käka fisk ikväll. iiiiaaaaaaaaa! kult.

Kommentarer
Postat av: a

Den vita tröjan var j*vligt snygg!

2011-02-08 @ 18:57:19
Postat av: Anonym

wow, blir ju helt kär i den första tröjan :)

2011-02-08 @ 20:13:48
Postat av: Ellen

kul att höra! :)

2011-02-08 @ 20:33:55
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0