ALLA HJÄRTANS DAG

2011-02-14 @ 11:48:00

Jag lovade lite bättre bilder på solglasögonen och här har ni. Love em!
Hörrni gissa vad som nyss hände mig..jag skulle käka frukost såhär mitt på dagen, iaf så skulle jag göra mina underbara toast som jag nuförtiden gör varje morgon och det är lite trasigt så man får flytta på sladden för den glappar så jag höll på med att hitta ett läge och då POOOOOOOFFF med en riktigt hög smäll så sprängdes toastjärnet och det blev en stor bränd fläck på köksbänken. Sjukt obehagligt. Tur att jag inte fick ström i mig!

Kommentarer
Postat av: fredrika

hahahaa så jävla typiskt, men tur du klarade dig lilla bebben :)

2011-02-14 @ 12:29:15
Postat av: Ellen

haha keeeeeeeeeften :D

2011-02-14 @ 12:38:14
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: sara [fotoblogg] - trettontretton

hittade dig från weheartit, ville bara fråga vad det står på din sjukt snygga tatuering och vad du har för örhänge på denna bild? typ ett litet "spjut" ut! haha

2011-02-16 @ 19:08:30
URL: http://trettontretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0