WHITE FUR

2011-04-27 @ 22:14:00

Här är tyget! TADA! Japp, jag ska sy en vit pälsjacka! Helt insnöad. (märkte dock nyss att jag köpte fel pälstyg) "!?!(&%%%"&"&!!!!!!!!!!! ah jag är sjukt arg för det var fanimej inget billigt tyg. Jävla sopa man är.
Jag tog med mig michan hem efter stan och hon åkte precis nyss så jag käkade min middag nu vid 10 så jag kastade i mig maten för att jag var så hungrig (käkade lunch vid 12) SLARRVVVV. Ahmen så nu har jag jätteont i magen så jag orkar inte ladda upp en massa bilder, ni får se imorn! Köpte även ett par bralls som jag inte vet om jag ska behålla.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag bara älskar färgen på ditt hår !!

Det är verkligen supermega snyggt

2011-04-28 @ 22:56:16
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0