LÖRDAG

2011-04-23 @ 09:12:00

Igår var vi bara hos mormor, satt en liten stund ute i solen. Det var inte så fint väder men jag kände mig ändå tvungen! Jag och min syrra spelade kubb och krocket! Jag suger på kubb men däremot är jag en hejjare på krocket! Sofia fick så mycket pisk!
Jag hittade en marinblå kavaj som jag fick som var mammas när jag var liten och sen ett par mockabyxor som jag sydde om till ett par shorts som blev rätt bra faktiskt. Ni får se allt när jag kommer hem som sagt!
Idag ser det ut att bli finare väder så vi har bestämt oss för att åka in till stan idag och kika lite och sådär. Ha en bra dag! Hugs

Kommentarer
Postat av: yasemin

i like you so much ellen,you are very beautiful girl,i'm in turkey..i have been added you in facebook but you do not confirm :)

i want to learn your heart shaped glasses mark? is it gucci ?

my blog: dejasminlejasmin.blogspot.com

one day, if you come to turkey i will be happy to entertain you.

we live in the most beautiful city "izmir" :)

see you..

2011-04-23 @ 09:52:16
URL: http://dejasminlejasmin.blogspot.com/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 09:55:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0